Despre noi

Misiunea noastră

Pentru mulți dintre noi, lumea digitală a devenit un al șaselea simț indiferent de domeniul de activitate, un nou mod de a lucra.

Prin integrarea experienței, pasiunii și inteligenței umane cu noile tehnologii digitale misiunea noastră este de a stabili parteneriate de încredere alături de clienții noștri, dincolo de serviciile financiare.

Împreună vom parcurge călătoria transformării digitale.

Numele nostru

APEX Team vine de la Accounting & Payroll EXperts și reflectă ideea care ne-a unit de la început, respectiv o echipă de profesioniști în domeniul contabil, al salarizării și fiscalității.

Istoria noastră

Echipa APEX s-a născut în anul 2004, din dorința unui grup entuziast de consultanți de a oferi servicii profesionale în domeniul contabil, fiscal și salarizare, prin fructificarea experienței și a calităților personale.

Clienții noștri spun despre noi că suntem prietenoși, deschiși și corecți și asta ne definește și astăzi.

Începutul a fost timid, dar plin de avântul libertății de a dezvolta serviciile așa cum știam mai bine. Ne-am propus să păstrăm tot ceea ce era bun din ceea ce făcusem și am lucrat să îmbunătățim alte aspecte pentru a ne crea propria identitate.

Succesul echipei APEX a venit prin muncă, pasiune și din nou muncă

APEX Team este o entitate complet independentă, și am realizat că avantajul major în dezvoltarea business-ului a fost echipa, care a asigurat un mix de competențe, implicare și dorința de a reuși.

În cei 18 ani de existență echipa APEX a trecut prin multe experiențe care ne-au definit stilul de lucru. Am avut și momente dificile, care au adus și noi perspective care ulterior au contribuit la îmbunătățirea serviciilor oferite.  

Echipa APEX

Strategia de dezvoltare APEX este asigurată de o echipă formată din Parteneri si Manageri, având un mix de competențe și calificări profesionale.
Investim în noi și am fost investiți cu încrederea celor peste 1,000 de clienți cu care am colaborat de-a lungul timpului.
Planurile noastre de dezvoltare țintesc către obținerea calificativului de excelență în servicii financiare și atitudine pentru partenerii noștri.

Cristina Georgescu

Partener

Ioana Bădescu

Partener

Mădălina Radu

Partener

Roxana Roman

Partener

Ileana Maranca

Partener

Ramona Mușa

Senior Manager

Accounting & Tax Department

Petre Marcu

Senior Manager

HR & Payroll Department

Mirela Ștefănescu

Senior Manager

Accounting & Tax Department

Cristina Jurubiță

Manager

Accounting & Tax Department

Laurenţiu Crângașu

Manager

HR & Payroll Department

Amelia Bădineci

Manager

Accounting & Tax Department

Cartea noastră de vizită este dată de o echipă de excepție și un portofoliu extins de clienți mulțumiți.

Pe lângă profesionalism, factorii esențiali care au contribuit la dezvoltare au fost și rămân dedicarea și flexibilitatea, necesitatea de a lucra aproape de client și de a-i cunoaște afacerea. Experiența echipei noastre ne permite și ne ajută să anticipăm nevoile partenerilor noștri depășind astfel granița unor simple servicii financiare.

APEX Team este acreditată de ACCA ca angajator certificat, obținând cel mai înalt nivel, „platinum”.

APEX este membră a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), Camerei Consultanților Fiscali (CCF) și a Camerei Auditorilor Financiari din România (CAFR). Suntem de asemenea, membri ai Camerei Americane de Comerț în România (AmCham) și ai Camerei de Comerț și Industrie Franco-Română (CCIFER).

Cauți un partener pentru afacerea ta?

Responsabilitate socială

Credința noastră este că sportul joacă un rol foarte important în societate datorită potențialului său transformator. Este un element esențial pentru viața copiilor și a tinerilor deoarece oferă avantaje în sfera sănătății și a educației.
Îi ajută să înțeleagă beneficiile unei vieți active pe termen lung.

De aceea, am ales să susținem activitatea asociațiilor sportive care promovează sportul în rândul copiilor și care au programe menite să îi facă să se bucure de mișcare.

Abonează-te la Newsletter

Primește ultimele noutăți direct pe email.

Cristina Georgescu

Partener

FCCA, Expert Contabil și Consultant Fiscal cu peste 24 ani de experiență. Având o fire practică, anticipează nevoia clienților și îi ajută pe aceștia în luarea deciziilor. Abilitatea, optimismul, flexibilitatea și atenția cu care gestionează fiecare client în parte, fac din Cristina un partener de încredere pentru clienți.

Cristina Georgescu

Partener

FCCA, Expert Contabil și Consultant Fiscal cu peste 24 ani de experiență. Având o fire practică, anticipează nevoia clienților și îi ajută pe aceștia în luarea deciziilor. Abilitatea, optimismul, flexibilitatea și atenția cu care gestionează fiecare client în parte, fac din Cristina un partener de încredere pentru clienți.

Ioana Bădescu

Partener

Expert Contabil și Auditor Financiar cu peste 24 ani de experiență. Pasionată de lucrul cu clienții si implicată în multiple misiuni de creare și implementare de proceduri și procese contabile, Ioana oferă soluții financiar contabile optime, adaptate nevoilor clienților. Este profesionistul pe care te poți baza pentru un lucru bine făcut.

Mădălina Radu

Partener

Expert Contabil, Consultant Fiscal și Auditor Financiar cu peste 24 ani de experiență. Cu o gândire analitică și structurată, Mădălina este mereu informată și deschisă să împărtășească din experiența și cunoștințele acumulate, precum și să găsească soluții de eficientizare.

Roxana Roman

Partener

FCCA și Expert Contabil cu peste 25 de ani de experiență, acumulată inclusiv în cadrul BIG 4, în domeniul auditului companiilor din diverse industrii. Vă puteți baza pe un partener de încredere pentru îmbunătățirea aspectelor de raportare financiară și control intern ale afacerii dumneavoastră.

Ileana Maranca

Partener

Consultant de business cu experiență diversă dobândită atât în management financiar și consultanță cât și în antreprenoriat. Ileana a fost CFO și membru în Consiliul de Administrație  al unei companii lider în industria media după ce a condus misiuni de audit și consultanță în Big 4. Experiența îi oferă lejeritate în configurarea sau reconfigurarea sistemelor de management și control ale companiilor, oferind soluții personalizate clienților.