Alături de APEX vei găsi flexibilitate, o atitudine prietenoasă și o echipă care îți înțelege nevoile.
Oferim o gamă completă de servicii de contabilitate și fiscalitate.
Ne putem adapta între cerințele unei multinaționale și cerințele unui business mic, de familie. Externalizarea serviciilor de contabilitate poate fi completă sau parțială, doar pentru anumite fluxuri de informații financiar-contabile.
- Externalizarea serviciilor de contabilitate pentru societăți comerciale, ONG-uri, birouri de reprezentanță și persoane fizice autorizate
- Întocmirea declarațiilor fiscale și depunerea la autorități
- Întocmirea situațiilor financiare statutare
- Întocmirea raportărilor contabile către grup
Alături de APEX vei găsi flexibilitate, o atitudine prietenoasă și o echipă care îți înțelege nevoile.
Oferim o gamă completă de servicii de contabilitate și fiscalitate.
Ne putem adapta între cerințele unei multinaționale și cerințele unui business mic, de familie. Externalizarea serviciilor de contabilitate poate fi completă sau parțială, doar pentru anumite fluxuri de informații financiar-contabile.
Alături de APEX vei găsi flexibilitate, o atitudine prietenoasă și o echipă care îți înțelege nevoile. Oferim o gamă completă de servicii de contabilitate și fiscalitate. Ne putem adapta între cerințele unei multinaționale și cerințele unui business mic, de familie. Externalizarea serviciilor de contabilitate poate fi completă sau parțială, doar pentru anumite fluxuri de informații financiar-contabile.
- Externalizarea serviciilor de contabilitate pentru societăți comerciale, ONG-uri, birouri de reprezentanță și persoane fizice autorizate
- Întocmirea declarațiilor fiscale și depunerea la autorități
- Întocmirea situațiilor financiare statutare
- Întocmirea raportărilor contabile către grup
Specialiștii APEX vă pot asista în analiza și stabilirea tratamentelor corecte privind TVA și impozitele directe generate de diverse tipuri de tranzacții și contracte.
Vă putem îndruma pentru identificarea riscurilor aferente diverselor tranzacții și pentru contracararea acestora, cât și suport pentru interpretarea corectă a legislației și aplicarea tratamentelor corespunzătoare.
- Asistență pentru obținerea codului de TVA
- Gestiunea evidenței de TVA pentru nerezidenți
- Întocmirea / Asistență la întocmirea / depunerea declarațiilor de TVA
- Asistență în cadrul proceselor de rambursare de TVA
- Certificare declarații de TVA
- Calculul / revizuirea impozitului pe profit / impozitului pe veniturile microîntreprinderilor
- Certificarea declarației anuale de impozit pe profit
- Impozitul pe veniturile nerezidenților – asistență în aplicarea legislației locale, convențiilor de evitare a dublei impuneri
- Aplicarea reglementărilor impozitului pe venit
- Asistență în cadrul inspecțiilor fiscale în domeniul impozitelor directe și indirecte
Asistență în îndeplinirea obligațiilor privind raportul pentru fiecare țară în parte
- Analiza cazurilor specifice și identificarea eventualelor obligații de notificare / raportare
- Pregătirea și depunerea notificărilor
- Pregătirea și depunerea raportului pentru fiecare țară în parte
- Analiza strategiei stabilite la nivel de grup privind țara în care se va depune raportul pentru fiecare țară în parte și identificarea eventualelor riscuri locale (necesitatea depunerii raportului și în România).
Asistență pentru raportarea aranjamentelor transfrontaliere (,,DAC 6’’)
- Asistență privind identificarea aranjamentelor raportabile (e.g. analiză faptică, centralizarea aranjamentelor conform semnelor distinctive, identificare aranjamente raportabile / neraportabile)
- Asistență pe parcursul procesului de raportare precum și în gestionarea procesului la nivel de societate
- Asistență în pregătirea unor Dosare Justificative pentru explicarea aranjamentelor clasificate ca și neraportabile
- Training pe tematica DAC6 pentru persoanele implicate în procesul de gestionare / raportare
- Asistență pe parcursul controalelor ulterioare.
Acest tip de serviciu este potrivit în special în cazurile în care clientul are deja propria echipă financiar-contabilă și dorește ca expertul să intervină în faza de validare a tratamentelor aplicate și de certificare a rapoartelor contabile și fiscale. Aceasta este soluția aleasă și în situația societăților care încep cu o externalizare completă, dar dezvoltarea activității entității conduce la nevoia unui departament intern de contabilitate, care să rezolve cerințele zilnice de informații și documente, iar expertul intervine în fazele cele mai importante, de verificare și certificare a rezultatelor.
Asistența contabilă si fiscală se poate realiza pe o bază continuă, recurentă, sau doar la cerere, ocazional.
Aceste servicii sunt în general de complexitate ridicată și la realizarea lor participă în mod direct cei mai buni experți din partea echipei APEX, sub coordonarea directă a unui partener.
Serviciile de consultanță pot fi oferite fie punctual, la cerere, fie sub forma unui abonament lunar cu ore incluse.
Aceste servicii specializate presupun un înalt grad de expertiză și o adaptare a acestor misiuni în funcție de fiecare caz specific.
- Due Dilligence
- Asistență la fuziuni, divizări și lichidări de societăți
- Expertiză contabilă extrajudiciară
- rapoarte de expertiză la majorarea / reducerea capitalului social
- contraexpertize
- Asistență pentru întocmirea manualului de politici și proceduri contabile
Implementarea unui nou sistem informatic presupune o bună coordonare a proiectului precum și cunoașterea cerințelor în materie contabilă și fiscală din România.
Echipa APEX vă poate ajuta să aveți o implementare reușită oferind suport pentru următoarele zone:
- Analiza fluxurilor informaționale existente și propuneri de redefinire a acestora
- Definirea unor cerințe clare și complete care să asigure compatibilitatea sistemului cu cerințele statutare din România, dar și cu necesitățile informaționale manageriale
- Comunicarea cu clientul și implementatorul pentru a alege soluțiile cele mai potrivite
- Solicitarea unor funcționalități pe care clientul nu le cunoaște sau pe care implementatorul nu le propune
- Evitarea unei implementări limitate strict la funcționalități standard
- Maximizarea funcționalității noii soluții informatice.
De ce să ne alegi
Alături de APEX vei găsi flexibilitate, o atitudine profesională si prietenoasă, o echipă care îți înțelege nevoile.
La toate acestea se adaugă experiența de peste 25 ani în servicii de contabilitate, fiscalitate, salarizare, audit și management consulting.
Dacă ești un PFA, ONG, un business mic cu visuri mari, o firmă medie sau mare, o companie locală sau cu prezență internațională, avem echipa care te poate ajuta.
Beneficiile majore ale colaborării cu APEX
- Acces la experiența unei echipe de profesioniști în domeniu, pe o gamă variată de expertiză contabilă și fiscală, salarizare, audit și managementul afacerii
- Echipă dedicată coordonată de manager / partener
- Flexibilitate în nevoile de resurse alocate în zona financiar-contabilă și eliminarea riscului de a rămâne fără resurse
- Confidențialitatea informațiilor
- Colaborarea cu un partener de încredere
Serviciile noastre sunt centrate pe a-ti cunoaște afacerea și ceea ce dorești să realizezi.
Deoarece afacerea ta și succesul tău sunt importante pentru noi, ne axăm pe nevoile individuale, astfel încât să creăm un serviciu personalizat, adaptat cerințelor tale.