Implementarea unui nou sistem informatic presupune o bună coordonare a proiectului precum și cunoașterea cerințelor în materie contabilă și fiscală din România.
Echipa APEX vă poate ajuta să aveți o implementare reușită oferind suport pentru următoarele zone:
- Analiza fluxurilor informaționale existente și propuneri de redefinire a acestora
- Definirea unor cerințe clare și complete care să asigure compatibilitatea sistemului cu cerințele statutare din România, dar și cu necesitățile informaționale manageriale
- Comunicarea cu clientul și implementatorul pentru a alege soluțiile cele mai potrivite
- Solicitarea unor funcționalități pe care clientul nu le cunoaște sau pe care implementatorul nu le propune
- Evitarea unei implementări limitate strict la funcționalități standard
- Maximizarea funcționalității noii soluții informatice.
De ce să ne alegi
Alături de APEX vei găsi flexibilitate, o atitudine profesională si prietenoasă, o echipă care îți înțelege nevoile.
La toate acestea se adaugă experiența de peste 25 ani în servicii de contabilitate, fiscalitate, salarizare, audit și management consulting.
Dacă ești un PFA, ONG, un business mic cu visuri mari, o firmă medie sau mare, o companie locală sau cu prezență internațională, avem echipa care te poate ajuta.
Beneficiile majore ale colaborării cu APEX
- Acces la experiența unei echipe de profesioniști în domeniu, pe o gamă variată de expertiză contabilă și fiscală, salarizare, audit și managementul afacerii
- Echipă dedicată coordonată de manager / partener
- Flexibilitate în nevoile de resurse alocate în zona financiar-contabilă și eliminarea riscului de a rămâne fără resurse
- Confidențialitatea informațiilor
- Colaborarea cu un partener de încredere
Serviciile noastre sunt centrate pe a-ti cunoaște afacerea și ceea ce dorești să realizezi.
Deoarece afacerea ta și succesul tău sunt importante pentru noi, ne axăm pe nevoile individuale, astfel încât să creăm un serviciu personalizat, adaptat cerințelor tale.