Specialiștii APEX vă pot asista în analiza și stabilirea tratamentelor corecte privind TVA și impozitele directe generate de diverse tipuri de tranzacții și contracte.
Vă putem îndruma pentru identificarea riscurilor aferente diverselor tranzacții și pentru contracararea acestora, cât și suport pentru interpretarea corectă a legislației și aplicarea tratamentelor corespunzătoare.
- Asistență pentru obținerea codului de TVA
- Gestiunea evidenței de TVA pentru nerezidenți
- Întocmirea / Asistență la întocmirea / depunerea declarațiilor de TVA
- Asistență în cadrul proceselor de rambursare de TVA
- Certificare declarații de TVA
- Calculul / revizuirea impozitului pe profit / impozitului pe veniturile microîntreprinderilor
- Certificarea declarației anuale de impozit pe profit
- Impozitul pe veniturile nerezidenților – asistență în aplicarea legislației locale, convențiilor de evitare a dublei impuneri
- Aplicarea reglementărilor impozitului pe venit
- Asistență în cadrul inspecțiilor fiscale în domeniul impozitelor directe și indirecte
Asistență în îndeplinirea obligațiilor privind raportul pentru fiecare țară în parte
- Analiza cazurilor specifice și identificarea eventualelor obligații de notificare / raportare
- Pregătirea și depunerea notificărilor
- Pregătirea și depunerea raportului pentru fiecare țară în parte
- Analiza strategiei stabilite la nivel de grup privind țara în care se va depune raportul pentru fiecare țară în parte și identificarea eventualelor riscuri locale (necesitatea depunerii raportului și în România).
Asistență pentru raportarea aranjamentelor transfrontaliere (,,DAC 6’’)
- Asistență privind identificarea aranjamentelor raportabile (e.g. analiză faptică, centralizarea aranjamentelor conform semnelor distinctive, identificare aranjamente raportabile / neraportabile)
- Asistență pe parcursul procesului de raportare precum și în gestionarea procesului la nivel de societate
- Asistență în pregătirea unor Dosare Justificative pentru explicarea aranjamentelor clasificate ca și neraportabile
- Training pe tematica DAC6 pentru persoanele implicate în procesul de gestionare / raportare
- Asistență pe parcursul controalelor ulterioare.
De ce să ne alegi
Alături de APEX vei găsi flexibilitate, o atitudine profesională si prietenoasă, o echipă care îți înțelege nevoile.
La toate acestea se adaugă experiența de peste 25 ani în servicii de contabilitate, fiscalitate, salarizare, audit și management consulting.
Dacă ești un PFA, ONG, un business mic cu visuri mari, o firmă medie sau mare, o companie locală sau cu prezență internațională, avem echipa care te poate ajuta.
Beneficiile majore ale colaborării cu APEX
- Acces la experiența unei echipe de profesioniști în domeniu, pe o gamă variată de expertiză contabilă și fiscală, salarizare, audit și managementul afacerii
- Echipă dedicată coordonată de manager / partener
- Flexibilitate în nevoile de resurse alocate în zona financiar-contabilă și eliminarea riscului de a rămâne fără resurse
- Confidențialitatea informațiilor
- Colaborarea cu un partener de încredere
Serviciile noastre sunt centrate pe a-ti cunoaște afacerea și ceea ce dorești să realizezi.
Deoarece afacerea ta și succesul tău sunt importante pentru noi, ne axăm pe nevoile individuale, astfel încât să creăm un serviciu personalizat, adaptat cerințelor tale.