APEX Tax Group

APEX Tax Group este o comunitate de profesioniști în fiscalitate și contabilitate la care vă invităm să aderați.

Din acest grup fac parte experții din cadrul APEX Team, experți pe diverse arii din zona de fiscalitate și contabilitate și alti membrii care se alătură acestei comunităti de profesioniști. Aveti acces la un grup de experți de la care puteți afla cele mai avizate sfaturi.

De ce APEX Tax Group?

Pentru că dorim să stabilim și să consolidăm o legătură cât mai apropiată cu voi, profesioniștii. Ne dorim să dezbatem lunar cele mai recente informații de natură fiscală sau contabilă. Pentru că știm că vă este mult mai ușor să asistați la o prezentare, să ascultați niște profesioniști, decât să parcurgeți multe materiale scrise, legi, bloguri, articole și alte surse diverse. Pentru că vrem să formăm o comunitate la care să simțiți că aparțineți.

Pentru că vă ajută să aveți un profesionist alături.

APEX Tax Group este soluția care vă ușurează accesul la sfatul unor experți cu costuri minime. O soluție care vă ține permanent informați cu privire la ultimele noutăți.

De câte ori se întâlnește grupul?

Au loc întâlniri lunare, online, care pot dura între 1,5-2,5 ore.

Care este tematica întâlnirilor?

Întâlnirile APEX Tax Group se vor axa pe următoarele teme:

  • Sinteza principalelor noutăți fiscale și contabile apărute în ultima lună, însoțite de analize și comentarii.
  • Discuții asupra principalelor termene ale perioadei, reamintiri ale unor aspecte fiscale și contabile de interes pentru perioada respectivă.
  • Informații din surse atât oficiale, cât și neoficiale, proiecte de acte normative, inspecții fiscale, spete și comentarii diverse.

Cine va susține prezentările?

Prezentările se vor face de către experți din cadrul APEX Team, parteneri și manageri cu experientă în tematica prezentată, uneori vom avea și invitati externi (avocați, alți consultanți și experți). 

Avantaje oferite de apartenența la APEX Tax Group?

  • Întâlniri lunare recurente în care, alături de alți membri și de experți din cadrul APEX sau invitați APEX, se face o sinteză a unor informații de maxim interes pentru perioada respectivă.
  • Soluție eficientă și la îndemână pentru comunicarea cu alți consultanți și pentru apartenența la un grup de profesioniști.
  • Informare recurentă și dezbateri pentru aplicarea diverselor tratamente fiscale.
  • Reduceri de preț pentru participarea la evenimentele organizate de APEX Training Center.

Cât costă accesul la APEX Tax Group?

Prețul pentru accesul la întâlnirile APEX Tax Group este rezonabil și este gândit să acopere costurile de organizare ale acestor întâlniri. Putem să spunem că este o investiție
în dvs, o asigurare a unui confort profesional și o ocazie de a discuta cu profesioniști, de a avea liniștea că sunteți la curent cu noutățile fiscale, dar și cu aplicarea corectă a altor tratamente și informatii de interes.

Ne-am propus ca accesul să fie sub două forme:
  • Accesul ad-hoc, doar atunci când alegeți să participați
  • Accesul sub forma unui abonament, atunci când participați la fiecare întâlnire lunară.
Pentru accesul ad-hoc prețul de participare este de 150 lei/întâlnire (la care se adaugă TVA).
Pentru accesul sub forma unui abonament anual vă oferim un preț special valabil pentru lansarea acestui proiect, preț de 80 lei/întâlnire (fără TVA). Totodată, lansarea acestui proiect vine și cu 2 luni de participare gratuită pentru cei ce aleg varianta abonamentului. Oferta este valabilă doar pe parcursul acestei luni.

Vă reamintim că în calitate de membru și abonat al APEX Tax Group aveti asigurate și reduceri la alte prezentări sau evenimente pe care le vom organiza ulterior.

De ce aș alege abonamentul?

Din două motive. Credem că principalul motiv este rigurozitatea și recurenta participării la aceste prezentări și întâlniri. Participarea regulată vă permite nu numai să fiti la curent cu noutătile ca și un consultant fiscal, dar vă asigură o legătură de apartenentă la grupul respectiv și de siguranță a aplicării corecte a unor tratamente fiscale.

Următorul motiv este evident prețul. Prețul pentru abonament vă asigură o reducere semnificativă față de varianta participării ad-hoc la o întâlnire. În plus, abonații au reduceri pentru participările la alte evenimente de training pe care le organizează APEX Team.

Când se vor organiza prezentările?

Prezentările se vor organiza la începutul fiecărei luni, in perioada 5-10 având o durată de 1,5-2,5 ore. Primul webinar vi-l propunem pe data de luni, 6 septembrie 2021, de la ora 10, organizat prin platforma Zoom.

Calendarul următoarelor date urmează a fi definitivat.

Ce se întâmplă dacă nu pot participa?

Există mai multe opțiuni. Una dintre variante este ca altcineva din echipă să participe în locul dvs.

În cazul în care o asemenea variantă nu este posibilă, vă oferim posibilitatea de a urmări o variantă înregistrată a evenimentului.

Pe ce perioadă se încheie abonamentele?

Abonamentele se încheie pe o perioadă de 12 luni, începând cu luna următoare celei în care se contractează abonamentul.

Cum pot contracta un abonament?

Procedura de a contracta un abonament sau participarea ad-hoc la un singur eveniment este foarte simplă. Mai jos puteți vedea care sunt avantajele abonamentului față de participarea ad-hoc. 

Pentru înscriere puteți folosi acest formular.
Pentru orice informatie suplimentară vă așteptăm mesajele dvs pe adresele:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
sau la telefon 0318 092 739 / 0745 202 739