Alte servicii

Alte servicii

  • Găzduirea sediului social virtual al clienților noștri
  • Formalități post-constituire contabile, fiscale și salarizare
  • Diverse formalități administrative în relația cu ANAF, ONRC și alte autorități

Găzduirea sediului social virtual al clienților noștri

Găzduirea sediului social virtual al clienților noștri este un serviciu oferit celor care nu au nevoie de un sediu fizic, dar au nevoie de o locație oficială unde să existe sediul declarat. Într-o oarecare măsură, acest serviciu se aseamănă cu sediul oferit de societățile de avocatură. Diferența esențială este că la o societate de avocatură sediul poate fi găzduit pe o perioadă limitată și nu este acceptat ca soluție pentru înregistrarea  în scopuri de TVA. Sediul deținut la APEX Team este perfect utilizabil pentru înregistrarea în scopuri de TVA.

Formalități post-constituire contabile, fiscale și salarizare

Imediat după constituirea unei noi societăți comerciale la Registrul Comerțului sunt necesare diverse formalități administrative cu organele fiscale. Acestea se referă la următoarele aspecte:

  • verificarea vectorului fiscal setat în sistemele ANAF pentru entitatea nou creată
  • înregistrarea în vectorul fiscal ca plătitor de salarii
  • formalități de achiziționare a diverselor jurnale și registre obligatorii
  • înregistrarea procurii necesare semnării electronice și depunerii online a declarațiilor fiscale
  • înregistrarea pentru accesul în Spațiul Virtual Privat
  • diverse formalități administrative – decizii alocare numere formulare financiar-contabile, decizie numire responsabil pentru comunicarea cu Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor și altele prevăzute de lege

Echipa APEX are grijă să verifice aspectele menționate și altele specifice etapei post-constituire.

Diverse formalități administrative în relația cu ANAF, ONRC și alte autorități

Pe perioada de funcționare a societății apar și alte formalități specifice ce trebuie efectuate în relația cu ANAF, ONRC, Administrația Fondului pentru Mediu, BNR, Institutul de Statistică, taxe locale și alte autorități.

Echipa APEX efectuează aceste formalități pentru clienții săi.

Despre noi

APEX Team este formată din consultanţi experimentaţi, disponibili să asiste clienţii şi să ofere o gamă diversificată de servicii contabile şi de salarizare. Consultanţii noştrii au o bogatã experienţă, având clienti internationali din diferite domenii.
 

Înscrie-te la NEWSLETTER

CONTACT

APEX Team International

Adresa: Strada Helesteului, nr. 17

Sector 1, 011986, București

Telefon: +40 318 09 2739 (APEX) 

+40 745 20 2739 (APEX)

Fax:  +40 318 057 739

Email:  office@apex-team.ro

© Copyright 2019 APEX Team International SRL. Toate drepturile rezervate.