Despre noi

Misiunea noastră

Să aducem valoare afacerii clienților noștri este misiunea cu care am pornit la drum în 2004. O asemenea misiune implică două elemente cheie de succes, o echipă puternică și unită de profesioniști care să ofere servicii de excelență, respectiv clienți mulțumiți de serviciile primite.

Numele nostru

Denumirea APEX este un acronim ce provine de la Accounting & Payroll Expert Team și reflectă ideea care ne-a unit de la început, respectiv o echipă de profesioniști în domeniul contabil și al salarizării, fiscalitatea fiind o componentă intrinsecă a ambelor.

Istoria noastră

Echipa APEX s-a născut în anul 2004, din dorința unui grup entuziast de consultanți de a oferi servicii profesionale în domeniul contabil, fiscal și salarizare, prin fructificarea experienței învățate anterior în Big 4.

Începutul a fost timid, dar plin de entuziasmul libertății de a dezvolta serviciile așa cum știam mai bine, păstrând tot ceea ce era bun din ceea ce văzusem și încercând să îmbunătățim alte aspecte și să ne creăm propria identitate. Probabil că acest aspect era cel mai dificil, nu auzise nimeni de noi și în general este dificil să te faci cunoscut. Față de alte companii similare, noi nu beneficiam încă de un nume recunoscut și era mult mai dificil de câștigat clienți noi. Cu toate acestea, succesul echipei APEX a venit prin multă muncă, pasiune și dedicare calității serviciilor. Totodată, având în vedere că APEX Team este o entitate complet independentă, am realizat că un avantaj major în dezvoltare a constituit-o grupul membrilor fondatori, grup care a asigurat un mix de competențe și implicare. Aceasta a permis o abordare complexă a serviciilor noastre, putând astfel să acoperim o gamă largă de servicii și să ne adresăm tuturor categoriilor de societăți, de la cele mai mici până la multinaționale.

Un factor esențial pe care l-am promovat intens a fost flexibilitatea față de clienți, necesitatea de a lucra aproape de client și de a-i cunoaște afacerea. Pentru maximizarea valorii serviciilor noastre, sunt vitale informațiile legate de partea operativă a business-ului și comunicarea permanentă cu clientul.

Echipa APEX este într-o dezvoltare continuă. Cartea noastră de vizită este dată de cei peste 40 consultanți experimentați, o echipă managerială de excepție și un portofoliu de clienți mulțumiți.

Aria noastră de expertiză cuprinde toată gama de servicii contabile, salarizare, fiscalitate sau consultanță. Vă invităm să accesați secțiunea „Serviciile noastre” pentru mai multe detalii.

Membrii echipei APEX sunt experți contabili, consultanți fiscali, auditori, inspectori de resurse umane, vorbitori fluenți de limba engleză și franceză.

Investim în dezvoltare și în formarea de specialiști, avem permanent consultanți înscriși în programul de certificare ACCA sau în stagiu de pregătire pentru obținerea calității de Expert Contabil autorizat CECCAR.

APEX Team este acreditată de ACCA ca angajator certificat, obținând cel mai înalt nivel, „platinum”.

APEX Team este membră a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), Camerei Consultanților Fiscali (CCF) și a Camerei Auditorilor Financiari din România (CAFR). Suntem de asemenea, membri ai Camerei Americane de Comerț în România (AmCham) și ai Camerei de Comerț și Industrie Franco-Română (CCIFER).

Echipa executivă

Strategia managerială și de dezvoltare a companiei este asigurată încă de la înființare de Partneri, toți având experiență acumulată din anii de colaborare cu cele mai prestigioase companii de profil internaționale. Investim în noi și suntem investiți cu încrederea celor peste 300 de clienți. Planurile noastre de dezvoltare țintesc către obținerea calificativului de excelență în servicii și atitudine pentru clienții noștri.

Mixul de competențe și de calificări a făcut din echipa managerială APEX Team o soluție de succes.

PREZENTARE INDIVIDUALA PARTENERI

Valentin ALANGIU

Partner
Accounting & Tax Department

Cu peste 20 ani de experiență în domeniul contabilității și fiscalității, Valentin este unul dintre reputații experți contabili, acreditați CECCAR și membru ACCA. Analitic și minuțios dezvoltă în permanență programe începând de la training-uri pentru echipă și clienți, consultanță în domeniul TVA și impozit pe profit, asistență la implementarea sistemelor informatice.

Lunar concepe și coordonează trimiterea unuia dintre cele mai apreciate newslettere din domeniul fiscal.

Valentin este vorbitor fluent de limbă engleză. 

Ioana BĂDESCU

Partner
Accounting & Tax Department

Expert contabil, membru CECCAR și auditor financiar, membru CAFR, Ioana este unul dintre specialiștii implicați în implementarea și aplicarea standardelor internaționale de contabilitate.

Prezența activă în misiuni de creare și implementare de proceduri și procese contabile, experiența Ioanei de peste 20 ani în contabilitate aduc un serios plus de valoare clienților APEX.

Specializată în organizări și reorganizări, Ioana este omul perfect care găsește mereu o soluție. Ioana este vorbitoare de limbă franceză. 

Cristina GEORGESCU

Partner
Accounting & Tax Department 

Expert contabil, membru ACCA și CECCAR, consultat fiscal și membru activ în Camera Consultanților Fiscali, Cristina are peste 23 ani de experiență. Aria de expertiză a Cristinei o reprezintă versatilitatea de a găsi soluții în industrii diversificate.

Abilitatea, flexibilitatea și atenția cu care gestionează fiecare client în parte, fac din Cristina un partener de încredere pentru clienti.

Vorbitoare de limbă engleză, Cristina asigură servicii de un ireproșabil profesionalism atât clienților români cât și celor străini. 

Oana NICORESCU

Partner
Accounting & Tax Department

Oana este cea care a pus bazele echipei care oferă clienților expertiză la întocmirea, documentarea și actualizare dosarelor prețurilor de transfer.

Expert contabil și membru CECCAR, membru ACCA, consultant fiscal și membru în Camera Consultanților Fiscali, cu peste 20 ani de experiență, Oana coordonează cu abilitate divizia contabilă dedicată industriei asigurărilor.
Vorbitoare fluentă de engleză, oferă clienților siguranța unei consultanțe profesioniste. 

Mădălina RADU

Partner
Accounting & Tax Department

Expert contabil și membru CECCAR, auditor financiar și membru CAFR, consultant fiscal membru în Camera Consultanților Fiscali, Mădălina este cea care coordonează proiectele de eficientizare fiscală, contabilă și financiară. Madalina are peste 20 ani de experiență

Cu o mare abilitate comunicațională, Mădălina transformă dilemele oricărui client în siguranță.

Vorbitoare fluentă de franceză și engleză, este mereu informată și deschisă să găsească soluții rapide și eficiente. 

Carmen OLARU

Partner
Payroll Department

Un excelent pedagog cu o experiență de peste 20 ani în domeniu HR, Carmen împreună cu echipa ei asigură servicii de resurse umane la peste 3.000 de salariați.

Răbdarea și atenția la detalii fac ca nimic să nu rămână la nivelul de generalitate pentru Carmen.

Dorința de împărtășire a cunoștințelor face din ea un excelent profesor, organizând periodic cursuri de legislație socială pentru clienți. Cu abilități comunicaționale excelente, Carmen asigură serviciile de HR și salarizare și în limba engleză sau franceză. 

Cătălina RUSU

Partner
Head of Finance & Administration

Responsabilă de bunul mers al APEX, Cătălina își dedică toate cunoștințele acumulate în cei 17 ani de experiență pentru a gestiona partea financiară, administrativă și comercială.

Cu o amplă specializare in ”Gestiunea Afacerii”, Cătălina administrează cu seriozitate și profesionalism toate aspectele din viața companiei asigurând echilibru și atenție fiecărui aspect legat de serviciile dedicate clienților fie interni sau externi. 

O foarte bună comunicatoare, asigură mentenanță și coordonare clienților vorbitori de limbă engleză sau franceză. 

Raluca MIHĂILĂ

Partner
Transfer Pricing & Tax Department

Consultant fiscal și membru în Camera Consultanților Fiscali, certificat CIOT („Chartered Institute of Taxation”) în domeniul prețurilor de transfer, Raluca coordonează proiectele de prețuri de transfer.

Cu peste 13 ani de experiență în domeniul consultanței fiscale, Raluca este implicată atât în proiecte de prețuri de transfer cât și în consultanță generală privind impozitarea directă.

Vorbitoare de limbă engleză, Raluca oferă asistenților atât clienților români cât și celor străini, companii membre ale grupurilor locale și multinaționale. 

Roxana ROMAN

Partner
Audit Department

Membru ACCA, Expert contabil-membru CECCAR, având peste 20 de ani de experiență in domeniul auditului si serviciilor conexe.

Vorbitoare de limbă engleză, responsabila pentru coordonarea misiunilor de audit si servicii conexe derulate pentru companii locale si multinationale. 

PREZENTARE INDIVIDUALA MANAGERI

Alina NEAGU

Associate Manager

Accounting & Tax Department  

Amelia Bădineci

Manager, Expert Contabil

Accounting & Tax Department  

Bogdan NEMȚANU

IT Manager

Cristina MORCOV

Manager, Contabil Autorizat

Accounting & Tax Department 

George ANGHEL

Manager

HR Inspector - Payroll department 

Laurențiu CRÂNGAȘU

Associate Manager

HR Inspector - Payroll Department

Mirela ȘTEFĂNESCU

Manager, Expert Contabil

Accounting & Tax Department  

Ramona MUȘA

Manager, Expert Contabil

Accounting & Tax Department  

Steliana OȘVAT

Manager

Accounting & Tax Department

Valentin STANCIU

Associate Manager

Accounting & Tax Department

Galerie 2
Galerie 4
Galerie 5
Galerie 6
Galerie 7
Galerie 1

Despre noi

APEX Team este formată din consultanţi experimentaţi, disponibili să asiste clienţii şi să ofere o gamă diversificată de servicii contabile şi de salarizare. Consultanţii noştrii au o bogatã experienţă, având clienti internationali din diferite domenii.
 

Înscrie-te la NEWSLETTER

CONTACT

APEX Team International

Adresa: Strada Helesteului, nr. 17

Sector 1, 011986, București

Telefon: +40 318 09 2739 (APEX) 

+40 745 20 2739 (APEX)

Fax:  +40 318 057 739

Email:  office@apex-team.ro

© Copyright 2019 APEX Team International SRL. Toate drepturile rezervate.