Cariere

APEX Team este o echipă de profesioniști în domeniul financiar-contabil, al salarizării, resurselor umane și fiscalității. Echipa noastră a crescut de la an la an ajungând în prezent la peste 50 consultanți. Mulți dintre membrii echipei au început cariera la APEX și au învățat tainele acestei meserii, beneficiind de suportul mentorilor și al colegilor, participând activ la programe de dezvoltare și de training.

APEX Team asigură un mediu propice pentru a vă dezvolta personal și a vă demonstra calitățile. Suntem în contact permanent cu organizațiile profesionale (CECCAR, CAFR, CCF) și susținem pe cei ce doresc să adere la acestea.

APEX Team este acreditată de ACCA ca angajator certificat, obținând cel mai înalt nivel, „Platinum”.

Suntem o echipă și ne mândrim cu asta! Ne place să facem lucrurile bine, ne place să știm că suntem utili clientului și că ne aducem aportul în dezvoltarea afacerii sale. Totodată, ca orice echipă tânără, știm să ne și relaxăm, să ne simțim bine, să ne ajutăm și să creăm o atmosferă plăcută.

Sediul APEX este într-una din cele mai frumoase zone din București, zona Aviatorilor - Primăverii, aproape de mijloacele de transport, de zone verzi, de locuri de ieșit în pauzele de la birou.

Oamenii sunt activul nostru cel mai de preț. Principiul nostru este de a avea o echipă fericită, aceasta contribuie în mod esențial și la calitatea serviciilor noastre și implicit la satisfacția clienților. Prin echipă fericită înțelegem un pachet extins de beneficii oferit fiecărui membru al echipei, un program flexibil, un mediu oportun pentru dezvoltare personală și un mediu de lucru încântător.

Ne dorim alături de noi oameni care vor să învețe, vor să evolueze profesional. Ne dorim oameni deschiși, inteligenți, care să dezvolte relații durabile, profesioniste și echilibrate, în interiorul și în afara APEX.

Considerăm că echipa APEX este locul perfect în care te poți dezvolta ca profesionist, fiind alături de oameni tineri, pasionați de ceea ce fac, într-o echipă dinamică, în mijlocul unor situații practice foarte variate care te pun în fața unei experiențe ce nu o poți avea într-un departament financiar-contabil al unei companii din orice domeniu de activitate.

Dacă argumentele de mai sus te-au convins și vrei să ne cunoști pentru a te alătura echipei noastre, te rugăm să ne contactezi. Un CV ar fi suficient pentru început, apoi vom stabili coordonatele pentru a ne întâlni.


Te așteptăm în echipa APEX!

Accounting & Tax Department

Cerințe

  • Absolvent de studii superioare economice sau student în an terminal
  • Formare minimală în domeniul contabil și dorința de a evolua în consultanță în domeniul contabil și fiscal
  • Cunoscător de limba engleza nivel mediu spre avansat (obligatoriu)
  • Cunoscător de limba franceză (reprezintă un avantaj)
  • Cunoștințe de operare în Excel / Word
  • Dorința de a învăța de la profesioniști în domeniu
  • Caracter sociabil, deschis, inteligent
  • Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple
  • Precizie, responsabilitate, bine organizat, gândire logică

Responsabilități

  • Vei face parte dintr-o echipă completă și vei învăța pas cu pas detaliile serviciilor pe care le oferim clienților noștri. Responsabilitățile îți vor fi alocate treptat, pe măsura evoluției profesionale
  • Vei gestiona clienții care fac parte din portofoliul echipei, având suportul tuturor celor din echipă
  • Vei participa astfel la toate activitățile contabile / fiscale necesare clienților ce sunt alocați echipei

Beneficii

  • Te ajutam sa înveți, vei face parte dintr-o echipă, vei beneficia de formare și ghidare despre ceea ce trebuie să faci
  • Investim în dezvoltarea ta profesională și asigurăm plata taxelor aferente asociațiilor profesionale (CECCAR, CCF)
  • Vei beneficia nu numai de un salariu, ci de un pachet de beneficii complexe pe care ți-l vom prezenta cu ocazia interviului la care te invităm să participi
  • Asigurăm un mediu de lucru atractiv, birourile noastre sunt situate într-una din cele mai frumoase zone din București, zona Aviatorilor - Primăverii, aproape de mijloacele de transport, de zone verzi, de locuri de ieșit în pauzele de la birou.
  • Vei avea un program de lucru flexibil și ne dorim să vii cu plăcere la muncă.

Payroll Department

Cerințe

  • Absolvent de studii superioare economice sau student în an terminal
  • Formare minimală în domeniul salarizării și dorința de a evolua într-un mediu dinamic
  • Cunoscător de limba engleza nivel mediu spre avansat (obligatoriu)
  • Cunoscător de limba franceză (reprezintă un avantaj)
  • Cunoștințe de operare în Excel / Word
  • Dorința de a învăța de la profesioniști în domeniu
  • Caracter sociabil, deschis, inteligent
  • Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple
  • Precizie, responsabilitate, bine organizat, gândire logică.

Responsabilități

  • Vei face parte dintr-o echipă completă și vei învăța pas cu pas detaliile serviciilor pe care le oferim clienților noștri. Responsabilitățile îți vor fi alocate treptat, pe măsura evoluției profesionale
  • Vei gestiona clienții care fac parte din portofoliul echipei, având suportul tuturor celor din echipă
  • Vei participa astfel la toate activitățile de salarizare necesare clienților ce sunt alocați echipei.

Beneficii

  • Te ajutam sa înveți, vei face parte dintr-o echipă, vei beneficia de formare și ghidare despre ceea ce trebuie să faci
  • Investim în dezvoltarea ta profesională și asigurăm plata taxelor aferente asociațiilor profesionale
  • Vei beneficia nu numai de un salariu, ci de un pachet de beneficii complexe pe care ți-l vom prezenta cu ocazia interviului la care te invităm să participi.
  • Asigurăm un mediu de lucru atractiv, birourile noastre sunt situate într-una din cele mai frumoase zone din București, zona Aviatorilor - Primăverii, aproape de mijloacele de transport, de zone verzi, de locuri de ieșit în pauzele de la birou.
  • Vei avea un program de lucru flexibil și ne dorim să vii cu plăcere la muncă.

Accounting & Tax Department

Cerințe

  • Absolvent de studii superioare economice
  • Experiență de muncă în contabilitate, cunoștințe fiscale la nivel de bază
  • Dorința de a evolua în consultanță în domeniul contabil și fiscal
  • Cunoscător de limba engleza nivel mediu spre avansat (obligatoriu)
  • Cunoscător de limba franceza (reprezintă un avantaj)
  • Competențe Microsoft Office - Excel / Word (obligatoriu)
  • Dorința de a învăța de la profesioniști în domeniu
  • Caracter sociabil, deschis, inteligent
  • Atenție la detalii si capacitatea de a gestiona sarcini multiple
  • Precizie, responsabilitate, bine organizat, gândire logică
  • Abilitați interpersonale si de comunicare excelente
  • Ambiție, perseverență pentru a găsi soluții la nevoile clienților.

Responsabilități

  • Vei face parte dintr-o echipă completă și îți vor fi alocate sarcini conform competențelor pe care le dobândești
  • Vei asista seniorii / managerii în pregătirea documentelor de lucru și a altor informări/rapoarte care ajuta la îndeplinirea obligațiilor contractuale față de clienții din portofoliu
  • Vei gestiona clienții care fac parte din portofoliul echipei, având suportul tuturor celor din echipă
  • Vei participa astfel la toate activitățile contabile / fiscale necesare clienților ce sunt alocați echipei

Beneficii:

  • Investim în dezvoltarea ta profesională și asigurăm plata taxelor aferente asociațiilor profesionale (CECCAR, CCF)
  • Vei beneficia nu numai de un salariu, ci de un pachet de beneficii complexe pe care ți-l vom prezenta cu ocazia interviului la care te invităm să participi.
  • Mediu de lucru dinamic care te va ajuta să te dezvolți profesional
  • Posibilitatea de acces la programe de training de tip ACCA
  • Asigurăm un mediu de lucru atractiv, birourile noastre sunt situate într-una din cele mai frumoase zone din București, zona Aviatorilor - Primăverii, aproape de mijloacele de transport, de zone verzi, de locuri de ieșit în pauzele de la birou.
  • Vei avea un program de lucru flexibil și ne dorim să vii cu plăcere la muncă.

Trimite-ne CV-ul tău!

Ești profesionist, punctual și serios? Cu vechime în domeniul financiar-contabil, adapatabil ușor la nou? Conștient că meseria noastră presupune să fii mereu în alertă, mereu informat și mereu diplomat? Perfect!

Despre noi

APEX Team este formată din consultanţi experimentaţi, disponibili să asiste clienţii şi să ofere o gamă diversificată de servicii contabile şi de salarizare. Consultanţii noştrii au o bogatã experienţă, având clienti internationali din diferite domenii.
 

Înscrie-te la NEWSLETTER

CONTACT

APEX Team International

Adresa: Strada Helesteului, nr. 17

Sector 1, 011986, București

Telefon: +40 318 09 2739 (APEX) 

+40 745 20 2739 (APEX)

Fax:  +40 318 057 739

Email:  office@apex-team.ro

© Copyright 2019 APEX Team International SRL. Toate drepturile rezervate.